mandag 27. september 2010

Fra biblioteket 27. september

De bøkene jeg nå har liggende på vent fra biblioteket, klar til lesing (helst alle på én gang) er:

Heksene i Salem Falls av Jodi Picoult
Terningmannen av Luke Rhinehart
Dama som gikk på dører av Roddy Doyle
Paule Spencer av Roddy Doyle (fortsettelsen på forrige).

Har nå gjort unna Sukkerdøden av Unni Lindell, som jeg har ventet på å få i hus, den fikk jeg i bursdagsgave av min snille mann og datter:-) Trodde jeg skulle ta den på veldig kort tid, men siden det var korseminar denne helgen tok det litt lenger tid enn forventet.

Jeg starter nå opp med Salem Falls-boka - den har egentlig ligget på vent for lenge, og jeg må faktisk forlenge låneperioden på den... Har hele tiden fått nye bøker i huset som har rykket forbi den i køen.

God lesehøst:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar