lørdag 9. oktober 2010

Høstferie

Denne uka har det vært høstferie og jeg skulle da i utgangspunktet ha slappet av. Men det ballet på seg med det ene etter det andre som måtte gjennomføres. Lørdag var det "duggurskaffe" på sykehjemmet i regi av Revmatikerforeninger, søndag fri - faktisk. Mandag hadde jeg styremøte for koret hjemme hos meg, etter en legetime på dagen. Kom hjem med en hel kortstokk med resepter, nå er jeg på stadiet hvor jeg får medisiner mot bivirkninger av andre medisiner jeg bruker - det er moro liksom.

Tirsdag var det en ekstra korøvelse, fordi damekoret skulle ha konsert på torsdag. Onsdag - wow, fri:-)

Torsdag reiste en del av damene i Nordsinni Blandede Kor til Gjøvik og konsert i Marialogen. Det fikk da sånn passe, men det var ikke vår skyld. Vi fikk "tildelt" et piano som var stemt opp, slik at når tonene ble gitt, var disse noen helt andre enn det som egentlig var riktig - derfor ble det en så som så opplevelse. Men vi fikk tatt oss fint inn igjen. Åsså vi som egentlig er så fryktelig flinke som profesjonelle i slike anledninger. Men der ser man hvordan det kan gå når ting utenfor ens egen kontroll svikter.

Fredag fri igjen og nå er det helg. Jarle har laget hjemmelaget pizza i kveld og vi har kost oss med det og Gullrekka. Fredag er en herlig dag. Helga står totalt uten planer, og det trenger jeg virkelig nå. Jeg må SOVE MASSE!!!

Vi snakkes, god natt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar