torsdag 14. oktober 2010

Lesesirkel

I kveld skal jeg på biblioteket på et møte for en eventuell lesesirkel som skal startes her på Dokka. Jeg gleder meg, men er litt spent. Blant annet på hva slags folk (om noen) som kommer, og hva slags bøker det kan tenkes blir valgt ut i en slik lesesirkel - og ikke minst hvordan disse skal diskuteres etter at de er lest.

Men jeg har bestandig hatt så lyst til å delta i en lesesirken, men jeg har ikke orket å organisere oppstart av en selv. Da er det ofte at man blir en leder, men alt ansvaret for følger med det og det klarer jeg ikke. Jeg har visst nok fra før. Så at dette blir startet opp av noen andre, og jeg bare kan være med som medlem gleder jeg meg til.

Jeg kommer med en oppdatering om hvordan møte går og om jeg er medlem av en lesesirkel i morgen:-)

:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar