fredag 6. mars 2009

Mars - kommer våren snart eller?

Jammen meg har det blitt mars også. Jeg ser at jeg har produsert en hel del mindre innlegg i februar enn januar. Grunnen var at når jeg startet denne bloggen hadde jeg masse å skrive om tiden som hadde gått, men nå som det er snakk om det dagligdagse er det ikke så mye å skrive om egentlig (ikke som er interessant i hvertfall)... Ikke skjer det noe fra NAV sin side heller, selv om saksbehandler her lokalt, har purret på Forvaltning om fortgang i saken...

Formen har vært helt elendig siden Eli Rygg-konserten, jeg slet meg helt ut da og brukte meg selv altfor hardt. Det er jeg nødt til å ta lærdom av, og ikke gå inn i et slikt prosjekt igjen - i hvertfall ikke som leder. Men da vet jeg det også:-)

Har ikke hørt noe fra han bygdebokforfatteren, enten har ikke saksbehandler videreformidlet min interesse - ellers å var han rett og slett ikke interessert i å ha hjelp av en ustabil person (og det skjønner jeg faktisk veldig godt).

Ellers har jeg vært i telefonintervju med en filmregissør som skal lage en infofilm om Fibromyalgi. Det er spennende, men jeg regner med at prosjektet er i startgropa, så det blir nok en stund til vi får sett den.

Nå gleder jeg meg masse til fest i morgen. Ikke ofte det skjer for tiden, men da blir det ekstra morsomt de få gangene. Kommer til å angre skikkelig på søndag, men det er nesten verdt det for å få en morsom kveld:-)

Ønsker alle en riktig god helg - DET skal jeg ha:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar