tirsdag 22. september 2009

31 år...

Hadde bursdag i går, og ble 31 år. Reine ungjenta jo;-) Feiret ikke dagen noe særlig, det ramlet inn med hilsninger på Facebook og mail, fikk roser av Jarle og ring av Sara (akkurat slik jeg hadde ønsket meg, gitt). Marianne var også innom en tur på bursdagskaffe, og vi hadde to koselige timer med slarving:-) Det er deilig det!

Bøkene kom på plass i bokhylla i går, det er igjen litt småpirk - jeg skal male noen karmer og lister i dag, men det ser jammen meg ut til at vi blir ferdige til vi skal feire bursdagene våre til helga:-)

Ellers er det tirsdag, og da gleder jeg meg som vanlig til korøvelse - men jeg er fortsatt veldig usikker på den siste satsen til hr. Mendelssohn - men kanskje jeg får overtalt Vidar til å ta en liten ekstraservice på den i dag, synes liksom jeg skal ha den til å sitte snart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar