fredag 27. februar 2009

Lenge siden - har sine grunner...

Er rett og slett bare utslitt og orker ikke engang å skrive her inne - konserten er over og stresset satte seg mer i kroppen enn jeg regnet med. Har vært stort sett sengeliggende siden torsdag.

NAV har jeg ikke hørt noe mer fra, annet enn at saksbehandler lokalt hadde sjekket ståa, og jeg ikke engang hadde fått tildelt saksbehandler i Forvaltning. Hun skulle purre på dem nå, siden forventet behandlingstid har gått nå. Jeg må jo få et svar snart, men NAV har store problemer, ser jeg... De har hatt akkurat like store problemer før også, men nå går det ut over friske, arbeidsføre folk - og DA blir det ramaskrik - mens vi syke og arbeidsUføre har måttet tåle dette i årevis - det var det ingen som klaget på!! Pføy!!

Dagens utblåsning, det kommer mer oppdatering senere når jeg orker.

1 kommentar:

  1. Hei

    jeg må også bare si meg storfornøyd med NAV. Kom innenom bloggen din via bokbloggen.
    Bor på dokka..ta en titt innen om bloggen min

    SvarSlett