onsdag 4. februar 2009

Har visst blitt februar

Hmmm, endelig er januar over. Det er jeg sikker på er årets verste måned - lang, kald, snøete, midt mellom alt liksom.
Men nå er det da februar - bursdagsmåneden til Sara, så da er det endelig noe å se fram til:-)

Dagene har vært "sånn passe". Både Sara og jeg har slitt med influensa, Sara var hjemme fra skolen hele forrige uke, og mandag. Men nå er hun i gang igjen, og formen er bra.

Formen min ble ille under influensaperioden, men jeg føler meg bedre nå. Sliter mye med smerter og er trøtt og sliten, men nå har jeg dagene alene igjen, så da kan jeg bare ta hensyn til meg. Litt godt egentlig...

Ellers er det ikke mye å oppdatere på. Uføresøknaden har jeg ikke hørt noen ting om, annet enn at ventetrygden er utvidet til åtte måneder, og bra er det for kjappe med å behandle søknader er de ikke.

Jeg har vært hos ergoterapeuten igjen og bestilt de hjelpemidlene jeg trenger. Regner med å få de i løpet av et par uker. Glemte stol, men får se an hvis nødvendig det egentlig er.

Vi snakkes - ha en fin dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar