fredag 23. april 2010

23. april

Det er verdens bokdag i dag:-) Den skal jo jeg feire, men lurer litt på hvordan:-) Jeg mener, hvordan skal jeg kunne klare å lese mer enn jeg allerede gjør? Men jeg har sendt et hint til Jarle da, om at tradisjonelt feires bokdagen ved å gi bort en bok og en rose til en man er glad i, så får vi se om jeg får utvidet boksamlingen min i dag:-)

Ellers så er det jo fredag, og jeg sattt akkurat her å tenkte på at selv om jeg tross alt bare er hjemme nå, så er det noe eget med denne fredagsfølelsen likevel. Når jeg har kjørt Sara på skolen og kommer hjem føler jeg en helt egen ro i kroppen, slapper av og vet at vi kan ta det litt med ro et par dager framover. Deilig at jeg klarer å holde på den følelsen da, slik at det tross alt blir litt forskjell mellom hverdag og helg.

I går fikk jeg vasket det meste av klær, de henger nå på tørkestativet så får vi se når jeg klarer å rydde dem bort. Heldigvis må de tross alt tørke først, så jeg slipper å tenke på dem i dag. Må bare putte en ladning i tørketrommelen om en stund... Ellers var gårsdagen temmelig slapp grunnet smerter og utmattelse, tok med meg Sara på kinarestauranten etter skolen for Jarle hadde kveldsvakt og jeg var ikke helt i stand til å lage noen middag i går. Når vi kom hjem sov jeg litt på sofaen - eller sov og sov - jeg lå apatisk på sofaen en times tid i hvert fall...

I natt har jeg ligget på en eller annen merkelig måte, så jeg har innmari vondt i nakken og skuldrene, men jeg kommer nok igjennom denne dagen også...

Til slutt: GRATULERER MED DAGEN ALLE BOKELSKERE:-)))

blogges...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar