søndag 25. april 2010

Det er egentlig ingen god helt...

Dagen i går var er mareritt. Sterke, sterke smerter og dermed holder heller ikke hodet følge. Jeg forsøkte å legge med på sofaen å se film, men jeg klarte rett og slett ikke å følge med i handlingen, eller lese teksten fort nok. Så da la jeg meg bare i et forsøk på å sove. Fikk heller ikke sove noe særlig pga. smertene, men jeg dormet et par timer. Var ikke noe bedre etterpå, men fikk i meg litt mat (som Jarle laget) og leste litt. Med ei bok kan jeg i hvert fall lese i mitt eget tempo, og jeg får da noe å gjøre enn bare å ligge å se i taket.

Tok et vinglass på kvelden i går, siden det tross alt var lørdag. Sovet med boka i fanget, så da la jeg meg i senga. Har sover i natt, men ikke spesielt godt. Våknet med smerter i skuldre og nakke samt beina... Har klart å dusje i dag da, siden vi skal på Kulturskolekonsert i kveld må jeg tross alt prøve å se litt presentabel ut. Men jeg blir så sliten av det... Blir endel kjøring fram og tilbake i dag, så jeg må si jeg gleder meg til konserten er over og jeg kommer hjem igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar