torsdag 15. januar 2009

15.januar

Det går sånn passe om dagen, er veldig opp og ned (mye ned). Har mye smerter og er veldig energitom.

På tirsdag hadde jeg en runde på kjøkkenet, og ryddet i skuffer og skap. Det var en god følelse å få det gjort, selv om jeg skjønner at "vanlige" folk ikke synes det er noe å skryte av:-) For meg er det det!

Tirsdag var det også korøvelse, og det gir som vanlig en opptur:-) Det er virkelig medisin for meg, å være med på noe lystbetont som jeg mestrer. Det er stessende og slitsomt til tider, rundt konserter o.l., men det gir meg likevel så mye positivt at det prioriteres uansett form:-)

Det er ikke så mye mer å skrive egentlig, det er tross alt lite interessant som skjer i et hjemmeværende liv - men dette var nå en liten oppdatering:-)

Ønsker alle en fin dag:-)

2 kommentarer:

  1. Hei, ser du synger i kor. Det gjør jeg også, i Ringebu Sangkor. 2.tenor, faktisk. Skal dere til Hamar på Landsfestival? Vi skal, kanskje vi sees?

    SvarSlett
  2. Berit Anita: Jada, jeg synger i kor - Nordsinni blandede kor på Dokka. Jeg er 1.alt.
    Jeg ser at Landsfestivalen på Hamar står på aktivitetskalenderen vår, så jeg regner med at vi skal dit. Du kan jo sjekke ut hjemmesiden jeg har laget for koret: www.nordsinnikor.no - mye jobb, men moro å drive med. Da satser vi på at vi sees på Hamar da:-)

    SvarSlett