tirsdag 20. januar 2009

20. januar

Jaja, det går opp og ned her i livet:-( Nå er jeg nede igjen, for å si det på den måten. Det er nok en kombinasjon av ting som er utslagsgivende nå. Lørdag var det konsert, søndag var en lat dag. I går hadde det jo kommet 20 meter med snø, og siden jeg selvfølgelig er "heeeeelt frisk" var det jo ikke noe problem for meg å måke vekk den snøen!! At det ikke er mulig å lære! Jarle gav meg streng beskjed om at DET ikke var jobben min... Men jeg vil jo så gjerne:-(

I tillegg er brøytinga oppi her helt bak mål, så jeg går å vabber i snø når jeg følger Sara til skolen . . . Ikke medisin for dårlige bein det, altså. Jeg måtte ligge en halvtime på badegulvet etter at jeg kom hjem i dag. Huff, blir nok en lite produktiv dag i dag (også), men jeg skal opp i kirken i kveld å gjøre DVD-opptak av julekonserten, og det gleder jeg meg til:-)

Ha en fin dag, alle sammen:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar