torsdag 8. januar 2009

8. januar

Dagen i dag har slett ikke vært bra. Smertene har vært intense, masse smertestillende er tatt - 1xTramadol og 4xParacet.

Fingrene er hovne og vonde, Sara måtte hjelpe meg å åpne korken på melkekartongen:-( Ene kneet mitt svikter helt, våkner flere ganger om natta med intense smerter. Må opp å gå... blir ikke noe god nattesøvn av slik...

Har stort sett bodd på sofaen, klarte å mobilisere nok krefter til å lage middag siden Jarle jobber kvelden. Lengter etter senga nå, men jeg må bli trøtt nok først. Ikke noen vits i å legge seg før, da blir jeg bare liggende å kjenne på smertene og vri meg i timesvis.

Sender gode tanker til alle fibroliner - vi kommer oss igjennom dette:-)

3 kommentarer:

  1. Hei Rita!

    Har sittet og lest hele bloggen din nå, og vet ikke helt hva jeg skal si. Det er kjempefint at du blogger om dette, det er altfor lite opplyst generelt om hvordan det er å leve med den type sykdom. Jeg har lært litt om sykdommen din etter å ha lest hva du har skrevet. Har tenkt på deg flere ganger siden vi jobbet sammen. Synd man mister kontakten sånn.

    Håper smertene dine roer seg bittelitt så du får en litt bedre søvn i natt!

    Stor klem fra Stine

    SvarSlett
  2. Hei Rita :-)

    Så flott at du skriver om dette trollet..
    Kjempeflink jente er du :-)

    Virker som kroppene våre er på samme "bærtur" om dagen ;-)

    Stå på med bloggen din, jeg følger spent med videre...

    Klem Marianne :-)

    SvarSlett
  3. Heisann,

    Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skkriver. Jeg har holdt det gående til jeg var 40 pga hjemmekontor, men etter en lungebetennelse ifjor ble det full stopp.

    Fortsett med bloggen din!

    SvarSlett