lørdag 17. januar 2009

17.januar

Dette er et kroneksempel på hvor svingende denne sykdommen er:-) I går var en av de verste dagene jeg har opplevd noensinne (kan telle på begge hender hvor mange dager som har vært så ille, faktisk), til å være i kjempeform i dag (jaja, alt er relativt - bra er jeg ikke, men jeg er ikke bortskjemt). Jeg var ikke oppegående i det hele tatt, klarte å lage meg et par brødskiver utpå dagen engang, men fant fort igjen senga. Ingenting fungerte, og enten sov jeg eller så gråt jeg... (evt. apatisk tilstand). Forferdelig å ha det slik, men heldigvis er disse riktig ille dagene sjeldne.

Klarte å stå opp i nogenlunde tid til å være en lørdag, dusjet, pynta meg og sminket meg (ååå for en deilig følelse) og dro på storbandkonsert med kulturskolen i kommunen. Sara synger i barnekoret, så hun var med:-) Kjære, vakre vene så mange flinke ungdommer (og musikklærere vi har her) - FLOTT INNSATS ALLE SAMMEN!

Er faktisk ikke verst nå heller, selv med den aktiviteten på dagen i dag - så jeg må si meg temmelig fornøyd:-)

Ha en fin natt, alle sammen:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar